.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس طی روز جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رضا اکبری امروز در کرج اظهار داشت: با توجه به تجارب هفته‌های گذشته و افزایش سفرهای برون‌شهری به ویژه از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی، تمهیداتی با هدف تخلیه بار ترافیکی محورهای مختلف استان البرز اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل ظرفیت اندک محور کرج ـ چالوس، تهمیدات ویژه‌ای از سوی پلیس راه برای بازگشت مسافران روزهای آخر هفته پیش‌بینی شده و این محور همچون هفته‌های گذشته در روز آخر تعطیلات یک طرفه می‌شود.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بر این اساس ماموران از تردد انواع خودروها از ساعت 14 روز جمعه چهارم دی ماه تا ساعت 24 از کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

اکبری گفت: بنابراین تردد انواع خودروها از ساعت  17 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم دی ماه الی ساعت 24 روز جمعه این هفته از مرزن‌آباد تا کرج  یک طرفه می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط جاده‌ها و محورهای استان البرز و به ویژه محورهای کوهستانی در فصل سرما، انتظار داریم که رانندگان با احتیاط بیشتری در این فصل اقدام به مسافرت کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین بر اساس دستورالعمل پلیس تردد تمام خودروها بدون زنجیر چرخ در فصل زمستان از محورهای کوهستانی ممنوع بوده و ماموران پلیس راه بازرسی‌هایی را به صورت گزینشی انجام می‌دهند.

اکبری ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فاقد زنجیرچرخ، ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آنها در مسیرهای کوهستانی جلوگیری می‌شود.

وی از رانندگان خواست تا در فصل سرما پیش از تردد در محورهای برون‌شهری و جاده‌های کوهستانی ابتدا از ایمنی و سلامت وسائل گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و با سوخت کافی اقدام به مسافرت کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.53 seconds.